18 October 2007

Armsad sõbrannad ja pärliblogi sõbrad!

Pilt on illustaratiivse tähendusega. Allikas http://frontier.cincinnati.com/blogs/footnotes/uploaded_images/ohioboys-781518.JPG
Otsin oma pärlitele nimesid ja iseloomustavaid sõnu!

Roheline Zhiguli Lonni, austraalia rännumehe magamiskott Matilda (Lindpriide laul), Tartu-Tallinn rong Johanna, jne...

Ma olen siiani valminud kaelakeesid ja käevõrusid nimetanud värvide järgi, mis on ka väga OK, kuid ma tahaks ka teisi nimesid panna. Palun selleks Teie abi.

Palun pakkuge sobivaid nimesid. Kirjutage need siia kommentaaridesse. Samuti sobivad kõik iseloomustavad sõnad, mis assotsieeruvad minu pärleid vaadates. Otsi minu blogist mõned pärlipildid ja vaata neid ning lisa sinna kommentaaridesse iseloomustavaid sõnu.

Ma pean abi eest meeles ka!

1 comment:

Katrin mdmB said...

Nimede panemine on omaette teema :) Mõnikord on kohe esimese pilgu peale viskamisega nimi olemas. Vaatasin oma ehete nimesid ja leidsin, et neid on otseseid (et kui on lill või süda, siis lill või süda), seotud tunnetega (rõõmus ,romantiline, melanhoolne või müstiline mingi), seotud toiduga (näiteks choco-latte või suhkrulill) või värviga (nagu sinulgi).
Arvan, et nimesid punnitama pole mõtet hakata, kui ei tule, siis ei tule. Pane juurde paar iseloomustavat sõna ja asi vask.