17 December 2008

Pulkadest kaelakeed







Sellise pealkirja all soovin avaldada teistmoodi valmistatud polümeersavist ehete pilte. Kui mul polümeersavi jääke (scrap clay) palju hakkab tekkima, siis ma tavaliselt hakkan katsetama. See juhtus näiteks minu kollektsiooni "Itaalia" puhul. Ja veel mõnel teisel korral ka;-))) Enamasti valin tehnikaks hidden magic ehk varjatud maagilised mustrid.
Sel korral ei lasknud maagiast võitu saada ja haarasin savipritsi järele. Donutside tegemisel olen pritsiga savi tehnikaid proovinud küll ja küll. Karbikesest leidsin laia valiku otsi, kuid soovisin jämedaid ümaraid pulgakesi. Nii küpsesid minu stuudio ahjus pulgakesed polümeersavist.
Lükkisin helmetrossile ja lisasin seemnehelmeid.
Kaelakeesid on 4
I kollane-roheline, kaherealine -42cm
II sinine-lilla, 52cm
III valge-lilla-roosa-roheline, kaherealine 49cm
IV lilla-valge, ühtlane üleminek, 54cm

No comments: