27 April 2009

EHE RAHVUSLIK Stockholmis - esimene tagasiside sedelitelt!

Kui Stockholmis oli näitus vaid paar päeva avatud olnud, siis ma ei kannatanud enam oodata ja tormasin sedelikastist sedeleid võtma. Ausalt, ma nii tahtsin teada, milline on esimene tagasiside näituse kohta.
Oh, ja pean tunnistama, et juba lennukile jõudes tundsin ma suurt heameelt. Palju kiitust, tunnustust ja edu edaspidiseks, oli sedelitele kirjutatud. Toon näiteks mõned kommentaarid:
- väga omapärane ja eriline. See, kuidas need mustrid valmivad on tõesti andekas leid;
- nii tuttav, ometi moodne ja tänapäevane;
- nii kaunid ehted;
- väga kena näitus! Materjal ja mustrid huvitavad!
- olen vaimustuses!
- Väga toredad ehted! Tore, et veel õpitubadega!

Ma väga tänan näituse külastajaid nii sooja tagasiside eest! Minu jaoks on olnud suur rõõm sellise näituse korraldamine Eesti Majas Stockholmis.

Siinkohal tuletan meelde, et lemmikehte valimine veel käib. Saladuskatet lemmikehete pingerealt veel ei kergita. Tegelikult on õigem kirjutada, et paljud ehted on saanud hääli ja lemmiku kujunemisel saavad määravaks uued hääled külastajatelt.

Külastege näitust, kutsuge sõbrannad kaasa ja hääletage! Iga täidetud sedel osaleb loosimises ja auhinnaks on autori poolt üks ehe!
Kogu näituse kollektsioon on tervik ja neid ehteid ma ei müü. Kuna paljud on minu käest tellinud neid ehteid, siis panen siia ka kirja: olen valmis neid ehteid tellimusel tegema. Valmimistähtaja ja hinna saad teada, kui kirjutad oma soovist mulle e-mailile: terjee@hot.ee

No comments: