03 October 2009

Õpetajatele

Ilusat õpetajate päeva!
Ma lugesin Õpetajate Lehest, et õpetajate päev on 5. oktoobril, kuid koolid tähistavad seda päeva erinevalt.
Näiteks Kose Gümnaasium kutsus mind polümeersavist ehteid meisterdama. Ikka koos õpetajatega.
Pakkisin neljapäeva õhtul asjad ja reede hommikul olin Kosel kohal. Ma olin rahulik, ma ju teadsin, mida tegema hakkan. Huvijuht Anne sosistas: "... nad on väga uudishimulikud, nad küsivad kõike, nad tahavad palju teada, nad on õpetajad!" - vaadates mulle kummaliselt silma. Siis hakkasin pabistama, kas ma ikka saan hakkama õpetamisega õpetajatele. Kuigi materjalid ja töövahendid olid laiali jagatud ei kuulnud ma vist koolikellagi. Tund hakkas pihta.
Ja mina rääkisin. Nii nagu ma oskan. Õpetajad kuulasid. Sõna "polüvinüülkloriid" tuli ladusalt. Ma rääkisin 1996 aastal Judith Skinneri poolt avastatud tehnikast. Klassis oli endiselt vaikus.
Nüüd sain aru, et tegelikult ma ei pabista. Õpetajad olid uudishimulikud, kuid mul oli neile uusi mõtteid ja ideid.
Tund sai läbi. Õpetajad plaksutasid mulle. "See tund oli mõnus, pakkus vaheldust, ma nautisin kogu tegevust". Ma olin rahul. Sain ka Anne sõnumist aru.

Palju õnne õpetajatele!
Tänud minu õpetajatele!
Kallid - Marika ja Piret Viljandist, Mari, Kati, Katrin ja Epp Tallinnast ning Leena ja Toivo Jõgevamaalt - ilusat õpetajate päeva!

1 comment:

Egater said...

Aitäh :)
Eks Sinagi oled ju õpetaja ja see on ka Sinu päev!