08 March 2010

Kummikud ja pross T-särgist

Tayberry Pink Polka Dot Wellington Boots!

Mul on kummikud. Täitsa uued ja täpilised. Naisterahvale kohustuslikult on lisatud pisut roosat triipu. Ühtlasi on algust saanud ettevalmistus arvatavaks veeuputuseks kodutänavas ja linnas ehk mujalgi. Marre ka ostis uued kummikud just sel põhjusel;-)))

Tegelikult on mul veel ühed kummikud, aga need on mulle pisut väikesed ja sel põhjusel olen ma valmis need ära müüma. Täitsa uued, tõin Londonist, kuid esimesel korral jalga pannes tundsin, et on ikka pisut väikesed. Number 38/39. Hind 500eek.

Ja kui armsad lugejad arvavad, et järgnevad prossid ei ole tehtud ettevalmistuseks eelseisvaks üleujutuste perioodiks, siis nad eksivad. On üldteada, et suurvesi tuleb kevadel, kui on lume sulamise aeg. Seega on kevad ka ilu, tärkamise ja kõige uue aeg. Mina tegin prossi pitsist, paelast, nööbist ja endisest T-särgist. Noh, kas olete ka kevadeks valmistunud?

Uusi ideid kevadeks!

p.s. kes ootavad järgmisi FIMO kursuseid, peavad veel ootama, sest ma lõpetan kooli. Kui kõik hästi läheb, siis juba suve alguseks on kooliasjad ühelpool. Uutest kursustest annan märku vaid siin blogis (mujal ma kursuste kalendrit ei pea) - Terje

3 comments:

MARRE said...

väga lahedad mummulised kummikud! :)

eppmare said...

sa oled ikka ütlemat tubli tüdruk, et kooli lõpetamise käsile võtsid. ja ma ei kahtle ka, et sa selle edukalt kaitsed. see lihtsalt peab nii olema, ainult sina ise tead, millise hinnaga see sinu jaoks on. edu ja kena kevadet! Epp

monika said...

Soovin edu!!! Kas oled teadlik...et oled sellises raamatus esindatud: http://h2u6a2n6a4.blogspot.com/
Kõrget lendu ja jaksu!!!