08 November 2010

Oled kutsutud Mardilaadale!


Mardilaat toimub 11-13. novembril Saku Suurhallis, Tallinnas. Mardilaata korraldab Rahvakunsti ja Käsitöö Liit. Vaata infot, esinejaid ja uudiseid www.folkart.ee lehelt.

Mina olen kohal ja ootan Sind töötubade alal. Minu juures saab meisterdada polümeersavist helmeid. Meistrikojas osalemine maksab 60EEK (3,83EUR). Palun arvesta, et meistrikojas kulub aega min 45 minutit. Ette registreerima ei pea, tule vaid kohale!
Teen ka kahel korral rahvuslike mustrite meistrikoda. Neljapäeval kell 12. 30 ja reedel kell 10.00. Rahvusliku mustri meistrikojas õpime mustrirulli tehnikas Mulgi mustri tegemist ning osalemine maksab selles meistrikojas 150 EEK (9,59EUR). Meistrikojas kulub aega 2 tundi.

Lisaks meisterdamisele saab minu juurest osta ehteid, kellasid ja roosiõie prosse (vaata pilte!).

1 comment:

MARRE said...

oi kui toredad kellad. ma olen ka juba päris tükk aega mõelnud, et võiks kellasid meisterdada.

edu laadal!