04 September 2007

Huvitavad mustrid



Kui ma omale esimest korda savi/modelleerimismassi tellisin, ei olnud mul veel selget ettekujutust milliseid kujundeid ma pärlite peale tegema hakkan. Esimesed pärlid tegin rohelise ja kollase saviga. Panin kaks kihti üksteise peale ja keerasin rulli. Teate küll - nagu rullbiskviit.

Netiavarusi edasi uurides selgus, et variante on teisigi. Tegin lilli ja spiraale ja niisama kirjusid pallikesi. Värvid oli võrratud ja nii sündisidki esimesed pärlid.

Praegu vaatan oma esimesi pärleid ja naeran. Tõesti, need on nii hoolega tehtud, et kohe on kenad välja tulnud. Ainuke, mis kriitika alla kuulub, on pärli kuju. Seda on päris keeruline teha. Olen teinud nii, et enne küpsetamist teen ümmargusele pallikesele sukanõelaga augu sisse. Aga pehme savi deformeerub ning lisaks jäävad näpujäljed ka peale. Kogemusega olen ka neid puudusi õppinud ära hoidma.

Sellelt pildilt on näha erinevad pärlid, mida olen teinud 2007 aasta suvel.

No comments: