03 February 2009

Katrin Altmeri - ehtenäituse ehted!

Fotol Katrin näituse avamisel lilli vastu võtmas.

Ma teen selle postituse Katrinist. Katrin on ehtenäitusele EHE RAHVUSLIK teinud 5 ehtekomplekti.
Ma ütlesin seda juba näituse avamisel ja ütlen veelkord - Katrini kaasamine näituse ehete valmistamisel on aidanud näitust mitmekesistada ja lisanud erinevaid ehete kokkupanemise tehnikaid. Tema üle 10 aastane ehete tegemise kogemus on kujundanud Katrinist oma käekirjaga ehtekunstniku. Katrini kirjutab oma ehetest blogi. Ja müüb oma ehteid Dawandas.
Mul on suur au koostööd teha Katriniga. Ka järgmistes projektides kaasan võimalusel Katrini!
Edu Sulle Katrin ja suured tänud!
Pildil väljapanek näitusel EHE RAHVUSLIK ERM'is. Fotol Roosad mündid ja Klubi ehe.

Tutvustan ühte ehtekomplekti, mille Katrin tegi ehtenäituse EHE RAHVUSLIK jaoks. See ehe sündis nii, et me istusime Katriniga minu stuudios ja rääkisime ehetest. Võtsime kätte setu tikandi raamatu ja Katrin joonistas palju tikandimustri elemente paberile. Ja kohe sündis sellest kavand mündikee jaoks. Komplektis "Roosad mündid" on kolmerealine mündikee, puusakett ja käekett. Muide, see on ainuke puusakett EHE RAHVUSLIK kollektsioonis. Mündid tegin mina, Katrin andis idee ja pani ehtekomplekti kokku. JA tulemus on imeilus, rahvuslik, noortepärane ja pop. Igal mündil on setu tikandi motiiv. Mulle see komplekt väga meeldib. Ma olen seda proovinud ja mulle meeldib nende müntide kõlin ja omavaheline sahin.

No comments: