11 May 2009

Ma tänan

Ma olen siiralt rõõmus, et esimesel väliseestlastele suunatud näitusel väga hästi läks. Nii ettevalmistused, näituse avamine, külastajad, õpitoad, kui ka reisimine minu pere jaoks oli ääretult mõnus, sujuv ja väga hästi korraldatud.
Minu suured tänud näituse ettevalmistuse eest Miljande Pärtmale, Eesti Kultuuri koondisest. Proua Milla oli suureks abiks nii eelinfo jagamisel, kui ka näituse tõrgeteta korraldamise eest.
Ma tänan Tiina Pintsaar't, kelle abiga sain palju administratiivseid asju aetud.
Veel on mul suured tänud öelda Taave Vahermägi'le, Sirle Sööt'ile ja Kairi Ilison'ile, kelle abita ei oleks saanud uksed lahti, mudilased õpituppa või plakatid seina.
Suured tänud ka Eesti Instituudi Rootsi kontori töötajatele Ly Palatu'le ja Maire Vill'ile.
Katrin Käärik Eesti Päevalehest oli abiks sõnumite edasikandmisel. Aitäh!
Minu suurimad tänud ka Olarile ja Kairile, kes meie pere vastu võtsid, lastele mänguseltsi pakkusid ning Stockholmis veedetud õhtud sisustasid!
Aitäh kõigile, kes osalesid õpitoas!
Tänud näituse "EHE RAHVUSLIK" külastajatele!

No comments: