25 August 2009

Ka"sito"o"o"o"

Jah, mina ka olin kohal ja viltisin "vill a\e". U"tlemata tore seltskond, muusika ja kogu olemine kokku. Aita"h eestvedajatele.
Taustajo~ud said endaga ise hakkama! Nii armas rand ja pa"ikeseloojang andsid vo~imaluse...
Ja siin on minu vilditud lill. Pean u"tlema, et sai suhteliselt o~huke. See ta"hendab seda, et kroonlehed peaaegu paistavad la"bi. Aga lisatud la"ikiv heie sobib suurepa"raselt.
Suve algul ka"isin ma ka viltimas, ma"letate Peningis. Seal tegin u"he tu"ki vilti, millest koti lubasin teha. Ja kott on peaaegu valmis. Ma juba na"itan siis natuke. Tikkida oleks veel vaja ja sangad korralikult kinnitada.

3 comments:

X by Leina Neima said...

:) Tänud toreda kajastuse eest - ning poolikuid töid piiluda on alati nii põnev!

Unknown said...

Tänud osalemast, Terje!
Kott paistab väga lahe tulevat :)

Terje said...

Aitän Mann ja Leina!