08 November 2009

Mardilaadast 2009

Tõeline hoog laadal oli laupäevasel päeval, mil minu meistrikojas tühja tooli ei leidunud. Vallatud tütarlapsed, usinad väikesed tüdrukud ja poisid voolisid lillelisi helmeid.
Laadamelu oli võimas. Rahvast oli palju, palju. Ostjaid ka. Meistrikodadest rääkimata.
Minu jaoks põnevaim seik oli ehk minu leivaga, mida olin küpsetanud meisterdamise ajal nosimiseks. "Teete ise leiba? Kust te olete? Tallinnast kindlasti mitte..." Jah, toredad prouad imestasid minu leivategu ja kiitsid. Lubasin järgmisel aastal polümeersavi sinnapaika jätta ja hoopis leiba küpsetama hakata. Eks näis...

Tänud laada külalistele!
Tänud ehete ostjatele!
Tänud meistrikojas osalejatele!
Tänud sõbralikele boksi (eesti keeles putka) naabritele!
Tänud korraldajatele!

KäsitööÖÖ programm oli võimas. Säravaid käsitöö tähti ma küll lähemalt ei jõudnudki vaatama, kuid mõnus õhtune meisterdamine tõi tähed minu juurde: Leina Neima ja Marianne. Inspiratsiooniks olid tekstuurid ja hoolikalt valitud värvid - nii sündisid uued nööbid ja ripatsid. Tänud!

3 comments:

Unknown said...

suured tänud Terje! oli lõbus :)
võtsin just nööbid ahjust välja, vaja vaid viimistleda.
ja võib-olla saab just neist nööpidest alguse mu uus salliseeria, igaljuhul üks ideeke keerleb. aitäh inspireerimat :)

X by Leina Neima said...

:=) Ma saadan oma tänusõnad ka teele - väga värvikas ja naerulohkudega õhtu lõpetus oli tõesti! Sain minagi terava ja kange isnpiratsioonisüsti.

Tänud Sulle!

Terje said...

Tänud Marianne S ja Leina Neima!