11 September 2007

Jalaketiripats???


Mäletate, ma näitasin enda versiooni teokarbist. Kirjutasin ka, et kaelaketi ripatsina seda kasutada on täitsa ok. Juhtus aga selline põnev lugu.

Ükskord näitasin omavalmistatud pärleid sugulastele. Igaüks haaras midagi kätte ja hakkas uudistama, et kuidas ma teen ja kas ma teen ja kuna ma teen... J. võttis enda kätte ühe ripatsi (mida mina olin mõelnud kaelaketi otsa riputada) ja hõiskas, et see on fantastiline jalaketi ripats!!!

Ma olin sõnatu. Kui väike oli olnud minu fantaasia ripatsi kasutuse kohta. Aga võibolla oli see sellest, et ma ei ole ühtegi jalaketiripatsit näinud (vähemalt nii suurt). Oleksin tänulik, kui keegi saadab mõne pildi. Eriti popid ja noortepärased pidid olema liblikad. Huvitav, kus mina küll elanud olen?

J. tänud Sulle selle idee eest! Nüüd kuulub see ripats Sulle!

No comments: