26 September 2007

Organzapaelad

Kui ma pärlite tegemist alustasin 2007 aasta veebruaris, siis ma ei teadnud, milliseid pärleid ma tegema hakkan. Mul olid vaid mõned värvid voolimismassi, kullatud traati, natuke kinnitusi ja valge organzapael.
Ilmselt sellest paelast kõik alguse saigi. Küpsetatud pärlid ahjust ja väikesed seemnehelmed kokkupanduna jäid kenad, kuid justkui midagi oleks tahtnud kaelakeele veel lisada. Lisada midagi sellist, mis annaks pärlitele erilisuse, läike, kerguse ja viimistletuse.
Lisasin organzapaela. Panin selle kullatud rõngastega pärlirea kõrvale jooksma. Otsad mässisin traadiga kinni.
Ilus jäi!
Just organzapaelad on need, mida ma oma töödes peaaegu kunagi ei unusta. Värvidest kasutan enim valget. Sageli lisan kaelakeele kahes toonis organzapaelad - ühe valge ja teise pärlitega kokkusobivas toonis.
Ah ja, üks asi veel. Nüüd ma enam paelaotsi traadiga kokku ei mässi. Seda sel põhjusel, et traadiotsad võivad kaelal tunda jääda. Ja sel lihtsal põhjusel ma lihtsalt seon otsad sõlme ja lõikan diagonaalselt ära. Nii ei häiri nad kedagi ega midagi.

No comments: