06 September 2007

Minu märk

Kui ma savist pärleid hakkasin tegema, siis ma ei mõelnud, et sattun nende tegemise juures hoogu. Tõepoolest, endal nii palju neid vaja ei lähe ning sahtlisse seisma ka ei ole mõtet teha. Hakkasin valminu pärlikeesid kinkima sõpradele, tuttavatele, sugulastele. Mõned valisid minult pärleid selle jaoks, et teha kingitusi enda sõpradele ja tuttavatele. Mul on selle üle hea meel, et minu valmistatud pärlid on meeldinud paljudele.

Ükskord viis töökaaslane mu mõtted selleni, et oli vaja "oma märki", mille järgi on aru saada, et tegemist on minu tehtud pärlitega. Küll ma nuputasin ja katsetasin - kas panna alati esimeseks pärliks eriline pärl, kas panna pikendusketi otsa pärlikene, kas panna pärlitele silt külge. Variante oli veelgi.

Lõpuks leidsin enda jaoks kõige sobivama. Ostsin spetsiaalse savile kirjutamise pliiatsi ja teen esimesele ja viimasele pärlile "oma märgi". Märgi kujutisele olin juba varem mõelnud ja see on selline nagu pildilt näha. Märk on valget värvi.




Tänud Sulle, Ene! Mõte "oma märgist" on väga hea!

2 comments:

Anonymous said...

Oi, esimest korda kuulen pliiatsist, millega saab savile kirjutada. Kus seda müüakse või mis nime alt otsima peaks?
Ja ehted on muidugi KÕIK imeilusad :)
Helena

Anonymous said...

Tere,
Kirjutasin kommentaari, aga miskipärast ei jõudnud kohale :) Ehted on KÕIK imeliusad, aga mul tekkis küsimus, et kuskohast ja mis nimega võiks seda savile kirjutamise pliiatsit otsida?
Helena