26 May 2009

Huvitav lugu fotodega

See pilt siin on minu tehtud, aga huvitav lugu juhtus hoopis ühe fotograafiga, kes tuli minu juurde pildistama. Tegemist oli väljaandega, kes soovib minu ehetest lugu ja ka väikest õpetust. Ma olin lahkelt nõus näitama. Fotograaf pildistas töövõtteid.
- "Saimegi valmis" - ütlesin mina ja andsin ehted toimetajale.

Järgmisel päeval helistas fotograaf ja palus võimalust paar pilti uuesti teha. Kuskile vist kadunud, need eilsed pildid. Tegime uuesti.
- "Ma vist eile unustasin ennast vaatama, kuidas neid ehteid tehakse. Ma arvan, et pildid ei läinud kaduma, ma lihtsalt ei teinudki neid. Kõik see mis Sa tegid oli nii põnev!"
Vot selline lugu.
Aga mis väljaandega on tegemist? Arvake!

2 comments:

Triin said...

Äkki oli ajakiri Käsitöö? Või Naised või Naisteleht?

Terje said...

Triin - Naisteleht on õige vastus!