18 May 2009

L I L L E P I D U peetud!

Täna soovin ma Pärliblogi lugejatele pakkuda võimaluse osa saada messi Naine 2009 L I L L E P E O S T ! Ma ei kirjuta reedest (15. maist), sest sel päeval oli messil alles sissejuhatus, külastajaid oli vähevõitu ning ilm oli ju ka jahe.
Hoopis teine asi oli laupäeval, mil messil Naine kahes hallis oli rohkelt ilu. Juuksurid müüsid juuksuriteenuseid, küünetenhinkud tegid uusi küüsi, SUVA müüs Etno sarja sokke, Oriflame kutsus testimisele, tantsuklubi Shate' näitas tantsutüdrukute oskusi, Nerva pani vaatamiseks kenad pildid, ja veel palju põnevat. Luksusauto hinnaga kodune SPA keskus tõmbas inimesi - riietega lähed kapslisse, veejuga masseerib selga ja jalgu. Imeline on see, et märjaks ei saa!
Disainialal sai Pärlistuudio boksis valmistada lilli. Lillede tegemisest huvilisi jätkus. Aga kõige rohkem meeldis inimestele vaadata kuidas lilli tehakse. Uurides ja nippe kõrva taha pannes käis meie boksis väga palju inimesi, kes imetlesid "EHE RAHVUSLIK" kollektsiooni ehteid. "Idee on väga vahva" - nii kommenteeriti minu miksitud lahendust polümeersavist ja rahvuslikest mustritest. "Ilusad ehted" - lilled on sellel suvel moes ning miks mitte siis rahvusmustriga!
Sellel messil sain ma üle ootuste palju kontakte (see ju oligi messil käimise eesmärk!), kes ja kuhu ootab mind õpetama.
Pühapäev läks ka niisama kiires tempos. Ma tean ka miks - kaks pastamasinat on ikka kaks pastamasinat! (kes ei tea, milleks, siis ma vastan e-kirjaga!!!!)
Aitäh messi korraldajatele!

No comments: