11 May 2009

Stockholmi põnevad polümeersavi õpitoad

Ma pean kohe kirjutama, et sel korral mul ei olnud fotokat kaasas ja mitte ühtegi pilti mul õpitubadest ei olegi. Natuke on kahju, kuid kahjuks ei mahtunud kõik kohvritesse.

Mul vist ei olegi sellist kogemust veel olnud, kus õpitoas on õpilased kahe nädala jooksul teist korda. Ja mitte sel põhjusel, et neil esimesel korral midagi välja ei tulnud. Vastupidi, mudilased nautisid nii esimest kui ka teist tundi. Me olime juba omavahel tuttavad ning polümeersavigi sai osavate näppude vahel kiiremini mustriks. Lisaks ohtratele juukseklambritele, rinnanõeltele, külmkapimagnetitele, helmestele ja ripatsitele. Toredad vahvad lapsed, kes Eesti emadepäeval voolimas käisid! Rootsi emadepäev on ma viimasel pühapäeval ning siis on veel võimalus emale üllatusi meisterdada!
Laupäevases tunnis oli üllatuslikult palju huvilisi, kel näpud alles esimest korda polümeersaviga kokku puutusid. Aga oli ka neid, kellele pärlite ja helmeste maailm võõras ei ole.
Ma usun, et õpitoas osalejad said huvitava kogemuse polümeersavi maailmas.
Mul on siiralt hea meel kohtuda õpitubade kaudu 39 eestasega Rootsis (siiski, kaks olid ju rootslased?). Minu jaoks on suur rõõm, kui mu õpilased saadavad mulle pilte valmis tehtud ehetest.
Aitäh Teile! Uute kohtumisteni!

No comments: