20 February 2009

Triibuseelikud

Triibuseelikuid olen oma ehtenäitusel kasutanud kolmel ehtel. Ma isegi praegu ei oska seletada, miks valik selline oli, kuid kõik valitud triibud on väga kenad;-)))
esimesena tegin ma Kuusalu triibuseeliku triipude järgi käevõru. Kuusalu seelikul on triibud punase, sinise ja rohelisega. Mina rohelist ei teinud, sest nii ei oleks mul muster korduma hakanud. Selles käevõrus on kaks punast triipu ja kaks sinist triipu ning ülejäänud on kollane. Ka kaelaehe on selles komplektis - pikk, seemnehelmestest kolmes reas ümber kaela ja ees triibuline muster.
Kuusalu käevõru kohta on näituse külastajad juba kommenteerinud, et see on nii suvine ja hea värvigammaga!
Käevõru on kasutatud näituse EHE RAHVUSLIK flaieril ja FEMME artiklis.

Järgmine triip on Hiiumaalt, Käina kihelkonnast. Komplektis on juukseklamber ja kõrvarõngad.

Mihklist, Läänemaalt on pärit kolmas triibustik. Muster on kahel ripatsil sarnane (ripatsid on erineva suurusega) ja ühel ripatsil on kasutataud samades toonides savi, kuid triibud on pisut teised. Stiliseeritud variant, jällegi;-))) Kusjuures selle keskmise ripatsi puhul ei taotlenud ma sellist tulemust, kuid savi, mida kasutasin, oli pisut kõva (Kato Polyclay). Ahjust välja võttes nägin ma väga kena pragunenud tekstuuriga mustrit, kust alumine kiht kohati läbi paistab - vaadake valgeid triipe!

No comments: