23 February 2009

Veel ülevaade näituseehetest

Kuigi ma olen näituse ehetest juba palju pilte näidanud, on mulle ikkagi öeldud ja kirjutatud, et oma silmaga vaadates on ehted veel ilusamad. Muidugi olen ma selle komplimendi üle õnnelik!
Katrin on ehtenäitusele teinud 5 ehet. Roosasid münte ja ühte osa moonikomplektist olen juba tutvustanud, kuid nüüd on veel kolm ehet, millest pilte näidanud ei ole.
Ambla - ambla on tehtud vedela polümeersaviga ning kasutatud on pildi ülekandmise tehnikat. Katrini poolt lisatud paelad, klaaspärlid, ketid on ehte teinud romantiliseks.
Teine ehe on kindad. Kindad kudusin;-))) mina polümeersavist. Katrini idee järgi sündis kinnastest käekett, kus kõlisevad kuljused. Kunagi ammu kanti kuljuseid eriti pidulikel (nt pulmad) puhkudel.Punase ja musta ehte puhul oli ideeks jäljendada Mulgi (või ka Pärnumaa) mehe kuue servasid. Seega pidi polümeersavist kumer ehte alus olema kanga tekstuuriga. Katrin lisas sobiva rütmiga punaseid seemnehelmeid. Temale omase täpsuse ja kvaliteediga on lõpptulemuseks minimalistlik kaelaehe - ripats.

No comments: